Začali jsme to táhnout s MANA Marketing s.r.o.
Psal se srpen 2018 a my jsme přemýšleli, jak posunout naši společnost zase o kousek dál. Někteří z Vás možná podobné začátky zažili sami, přijde moment, kdy už nemáte jen myšlenku v hlavě, ale rozjeté podnikání Vám začíná "jakž takž" šlapat, společnost stále tvoří sice jen malý, ale o to zapálenější tým, název je známý hlavně v obchodní rovině a napsaný v rejstříku, logo zkoušíte vytvořit "po vlastní ose", grafiku, vizitky, web, to všechno uděláme někdy, až bude čas. Ale ten čas už nějak nepřichází a je ho pořád míň. Tak co s tím?
My jsme zvolili cestu marketingové společnosti MANA Marketing s.r.o., nechali si zpracovat jejich nestranný pohled a vytvořit návrh postupu, který nám pomůže posunout se dál.
Nad jejich návrhem jsme společně sedli, vytvořili průsečík našich myšlenek, dali "Hi five" a šli do toho. Už první přínos, který ze sezení a vypracovaného návrhu vyplynul, byl jednoduše a srozumitelně podaný pohled na naše další směřování v propagaci, reklamě, vytvoření potřebných materiálů a určení toho, co by bylo nebo nebylo dobré udělat.
A šlo se na věc...
Začali jsme logem a přes vytvoření produktových listů a nového webu se nyní dostáváme i k novým milníkům naší společnosti jako je koncept a vizuál prezentace na veletrzích, příprava katalogu nebo reklamního videa. Naše společnost roste a přání nás všech je, aby tomu tak bylo i v budoucnu. Proto je dobré mít partnera, který se vyzná v tom, co Vám moc "nechutná" a naopak. Zavedli jsme plánování aktivit na několik měsíců dopředu, a to nám skýtá jasný výhled, co se chystá a co nás nemine. Díky tomu všemu se můžeme na důležité činnosti připravit dřív než za minutu 12.
V dnešní době, kdy se naše společnosti naladily na společnou vlnu, se můžeme spolehnout, že co kluci z MANA řeknou, to taky beze zbytku dodrží. A to od návrhu až po realizaci. Jak říkají sami "Život je jednodušší, když se máte na koho spolehnout. A pokud to ve vztahu funguje, není potřeba měnit partnera.". Proto se asi není čemu divit, že za roční trvání naší spolupráce jsme MANU nevyměnili a ani se to nechystáme udělat.
A víte, proč jsou MANA zrovna MANA? Protože se dívají na Marketing s Nadhledem a tento pohled, který jde mimo naši nebo Vaši provozní slepotu, se hodí vždycky.
Live anywhere!